Новий Nissan Juke
Дизайн нового JUKE успадкував знакові елементи, які миттєво ідентифікують його як JUKE, такі як круглі фари. Однак, в якості нової “фірмової” риси цього ультрасучасного дизайну, фари оснащені Y-подібними світлодіодними папірусами, які повторюють фірмовий дизайн решітки радіатора Nissan з V-подібним рухом.
19-дюймові колеса надають новому JUKE вражаючу атлетичну поставу. “Невагомий дах” та виразні форми бокових панелей також виводять образ JUKE на новий рівень.
Одинадцять кольорів кузова та три кольори даху роблять новий JUKE надзвичайно індивідуальним, залежно від поєднання та контрасту кольору кузова, даху та інтер’єру.
Салон нового JUKE став ще більш стильним та просторим, з преміальною якістю та технологіями. Інтер’єр, покращений якісними матеріалами та внутрішнім освітленням, пропонує ще більше стилю та комфорту. Нові м’які на дотик матеріали на приладовій панелі, обшивці дверей та підніжках додають нотку вишуканості. Моноформні сидіння з інтегрованими спинками, оздобленими алькантарою або шкірою, підкреслюють спортивний стиль.
На додаток до зовнішньої привабливості та виняткового комфорту, передні сидіння в деяких комплектаціях також оснащені інноваційною аудіосистемою Bose Personal Plus, яка забезпечує високоякісний звук із ефектом занурення.
Під характерним рельєфним капотом знаходиться надзвичайно ефективний і чуйний трициліндровий бензиновий двигун. Компактний і легкий, з робочим об’ємом всього 1,0 літр, він оснащений турбонаддувом, щоб забезпечити неймовірну реакцію і природне задоволення від водіння, яке очікують власники. Він розвиває максимальну потужність 114 к.с. і максимальний крутний момент 180 Нм (200 Нм у турбо-режимі), у стандартній комплектації оснащується шестиступінчастою механічною коробкою передач і вперше – семиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням і підрульовими перемикачами.
Паливна економічність була покращена: витрата палива становить від 5,9 л/100 км (WLTP) для моделей з механічною коробкою передач і 6,0 л/100 км (WLTP) для моделей з DCT; викиди CO2 також були знижені: від 135 г/км (WLTP) для моделей з механічною коробкою передач і 138 г/км (WLTP) для моделей з DCT. км (WLTP) для автомобілів з механічною коробкою передач і 138 г/км (WLTP) для автомобілів з DCT.
Система D-Mode дозволяє водієві легко перемикатися між стандартним, економним та спортивним режимами, а також налаштовувати реакцію керма відповідно до дорожніх умов та настрою водія.
З більш детальною інформацією та цінами Ви можете ознайомитись за посиланням
ХОЧЕТЕ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ?
Хочете ми Вам зателефонуємо?