main
+38(067)545-33-00 – Сервисный центр +38(067)007-99-44 – Отдел продаж 0800-303-308 - Nissan Assistance

Як визначити биту машину при покупці

При покупці б / у автомобіля не хочеться бути обманутим. Є кілька простих способів перевірити стан вже не новою.
Найпростіший спосіб знизити тиск в домашніх умовах!

Купівля автомобіля на вторинному ринку – справа завжди ризикована. Завжди є шанс придбати машину не в тому благополучному стані, який описує продавець, а кілька гіршому. Один з важливих моментів – це розуміння того, чи був автомобіль учасником аварії. Від цього часто залежить термін служби свого нового власника, а в майбутньому його стан вплине на ціну продажу.

Незалежно від того, чи зізнався попередній власник в вироблених відновлювальних роботах, чи було це визнання повним, або людина просто обманює, є кілька способів самостійно визначити стан автомобіля на підставі наступних простих порад:

– Перевіряйте тільки чистий автомобіль. Навіть мінімальний шар пилу може приховати вади. Пояснення власника про триваючу експлуатації автомобіля не варто брати до уваги

– Огляд машини повинен проходити на вулиці в денний час або при хорошому штучному освітленні. При сонячному світлі простіше знайти різницю в тонах фарби і хвилі на поверхні.

– При виникненні сумнівів порівнюйте схожі місця і з’єднання на інших сторонах – зліва і справа, спереду і ззаду. Удари і відновні роботи рідко бувають симетричні.

– Якщо машина фарбувалася по частинах, то різниця буде помітна за рівнем блиску, розмірності шагрені (нерівномірність укладання фарби, схожа на апельсинову кірку), наявності кратерів і пилових включень на лако-барвистому покритті.

– Якщо після зовнішнього огляду виникли будь-які сумніви, можна перевірити машину на підйомнику знизу. Зазвичай невидимі місця не доробляють і по ним можна визначити масштаби лиха, перенесених автомобілем.

– Якщо машина пережила сильний удар, то швидше за все були замінені кілька деталей. Таку роботу можна визначити за їх кольором всередині моторного відсіку. На виробництві для фарбування внутрішніх поверхонь зазвичай використовують дешевшу фарбу, яка трохи відрізняється від зовнішньої. При місцевому ремонті, навпаки, ніхто не буде підбирати колір для зазвичай невидимих ​​поверхонь, і він буде збігатися із загальною фарбуванням.

– Більшість серйозних пошкоджень перебувають у нижній частині автомобіля або приховані від стороннього погляду. При цьому доступні для швидкого огляду речі можуть перебувати в ідеальному стані.

– Варіанти «переодягання» кузова або коли з кількох машин збирають одну, характерні для периферії, де дешеві ремонтні роботи. Наслідки на таких автомобілях «вилазять» не відразу, це може статися через місяць, або навіть через рік у вигляді перетерті джгута проводки, протікань в салоні і т.п. Діагностика усіма вищезгаданими методами досить проста, оскільки роботи найчастіше виконуються неякісно.

call
njg